Homestay KL Selangor

Wednesday 25 December 2013

Check-in di ZR Homestay dan anda dapat rebet RM10 cash...

..............Sambungan...
Salam...semoga anda semua sihat, gembira selalu dan hadapi realiti kehidupan yang serba 'naik' xde yang turun ni dgn 'positif'...........krik krik....krik krik....???? 

Klau masih ingat hari tu kite ade share tentang ape yang kite bole dapat dengan rm10 sekarang ni?...jd ari ni saya betul-betul nak share dgn anda semua duit rm10 tu...

Mcmane...senang je..cm ni, klau anda bercadang nak bermalam / bercuti / kursus / rombongan kahwin / atau ape-ape je yang memerlukan anda utk bermalam di KL, bole lah check-in di homestay saya yang terletak di Batu 11 Cheras, dekat dgn AEON Cheras Selatan / Cheras Perdana / Bdr Tun  Hussein Onn nih..

Kadar sewa untuk satu  malam rm200,,jd saya akan bg anda balik rm10 sebagai rebet tunai..senang kan...... mcm tu jgk lah klau anda perkenalkan sesiapa utk bermalam di homestay saya ni, anda yang akan dapat rebet tu...kalau 2 malam rm20 lah... begitulah seterusnya.....In Sha Allah..


Jadi...utk ape2 info tentang ZR Homestay saya ni bole la calling2 saya 0137373163 wechat whats'app 0133503163....ok tq byk2....

No comments:

Post a Comment